Monday 10 July 2023

DAMAI 2021

Ni kisah aku check in kat damai beach resort.

Time covid ni tak dapat pergi jauh2. Pegi dekat je laa Aku tempah sebuah chalet. Sebuah chalet tu ada 3 bilik. Cukup utk 6 orang 3 budak Masa ni R&R promotion Dapatlaa harga RM675 utk 3 buah bilik







Tapi tu laa tanpa sarapan.
Bagi aku harga tu dah sangat murah 
Last aku check in sini masa tahun baru 2021 dalam harga RM432.. Superior poolside. 
Dekat je dengan kolam 
Tapi tulaa kolam tutup Sebab covid 
Nak main pantai waktu tu king tide 
Alamat nya ber huhu hihi je laa Tengok laut sambil duduk 
Nasiblaa anak2 aku tak mengamok nak terjun kolam 
Ok tu kisah lepas
Ni kisah yang terkini
Masa pertama kali check in chalet aku rasa macam 
Wah
Berbaloi
Sebab lokasi pantai dekat dengan chalet
Senang nak bermandi manda, bersukaria dan sebagainya….
Chalet ni susah nak dapat time weekend
Asyik penuh
Lepas asar aku bawak anak2 aku pegi pantai
Bermainlaa kami anak beranak dekat tepi pantai
Alhamdullilah seronok 
Last aku mandi laut dekat Lundu 
Aku hampir lemas masa tu 
Lepas tu aku tobat dah tak nak mandi air laut
 Kali ni aku tak mandi 
Aku cuma jejak sikit je 
Suami aku yg beria sakan
Sambil tu mata aku sempat memandang gunung santubong yg indah di mata 
Aku pernahlaa sampai ke puncak sebanyak 2 kali
Dan aku dah tak mendaki gunung lagi 
Pencen
…………….
Apa pun memang berbaloi ambil chalet seaview
Ok dah


No comments:

Post a Comment